FREEbies background cbox dan smix (6) | part 2 versi lagi cute kot!!

by - 22:45:00

   Assalamualaikum, peace upon you.

hye semua, sorrylah semalaman shida tak blogwalking. Semalam shida tidur rumah kakak shida dekat kamunting, dengan hajat nak online lah kat sana. Dengan duka citanya P1max tak ada coverage kat area sana, shida duduk dalam kawasan kemta banyak wifi juga shida search tapi satu pun tak boleh pakai semua locked. Nasiblah!  so tak tahu nak buat apa shida design BG smix dan cbox ni untuk korang tapi simple saja lah k, tutorial pun shida dah publish so mana yang rasa tak boleh lagi pakai atau ada masalah, shida boleh bantu jangan segan-segan bertanya ok :) oh ya! sebelum terlupa doodle-doodle comel ni shida dapat dari blogger kreatif ni  blogger APIT!
280 x 484
280x510
280x510
280x510
280x510
 280x510




You May Also Like

12 comments

  1. cantiknya yunk! tapi jijah dah cuba dah..koding die lari la..tak reti nak betol2 ngam gan koding shoutmix tu! huhuhu

    ReplyDelete
  2. fiza try dengan shoutmix..die overlap la kat ats pulak..malas nak hadap coding pulak..akekekeke..btw sangat cun!patut cam kene doodle pgg lappy tu..hihi..thumbs up shida n apit!

    ReplyDelete
  3. semua comel2 sayang...kreatif..

    ReplyDelete
  4. ade pengaruh burung marah lagi tu.. :)

    ReplyDelete
  5. Comel2 jer semuanye..
    nak juga..tp blum ada masa lg nk godek2 nih.. ^_^

    ReplyDelete
  6. ok memang sangat cute..tambah2 yg si gadis muslimat pegang lappy tu..apit punye doodle ye, and shida tolong design buatbackground..nice ^^

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.